6096081609 |
Ús de les PDI a les aules |
2017-2018 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
26/9/2017 - 15/6/2018 (15 hores) de 13:00h a 14:00h |
|
ESC Joan XXIII |
|
c. de Pius XII, 4 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Estratègies i metodologies per a treure el màxim rendiment a les PDI.
|
| |
Objectius |
1. Aprofundir en els mecanismes de les PDI.
2. Optimitzar els recursos digitals a les aules.
3. Interelacionar les activitats digitals amb les del llibre de text.
4. Intercanvi de recursos TAC per a tenir un major rendiment de les pissarres digitals.
|
| |
Continguts |
1. Elements i mecanismes de les PDI
|
| |
Formador/a |
Maria del Mar Lluelles
|
| |
Avaluació |
1. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
2. Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat restringida al professorat de l'Escola Joan XXIII de Lleida.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
26/09/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 2 |
dimarts |
31/10/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 3 |
dilluns |
13/11/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 4 |
dilluns |
27/11/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 5 |
dilluns |
22/01/2018 |
1300 |
1400 |
Sessió 6 |
dilluns |
19/02/2018 |
1300 |
1400 |
Sessió 7 |
dilluns |
19/03/2018 |
1300 |
1400 |
Sessió 8 |
dimarts |
17/04/2018 |
1300 |
1400 |
Sessió 9 |
dijous |
22/03/2018 |
1300 |
1400 |
Sessió 10 |
divendres |
15/06/2018 |
1300 |
1400 |
|
| |